|
|
|
|
|
|
Wat reserveer ik? Groepslessen Je reserveert een plaats in de groepsles. Is de groepsles vol, dan zijn er nog een aantal plaatsen op de wachtlijst. Is ook die vol, dan kun je niet reserveren. Als je op de wachtlijst staat, heb je nog geen plek. Zodra iemand de reservering voor de les annuleert, krijgen alle mensen op de wachtlijst een bericht dat er een plek vrij is gekomen. Degene die als eerste dan reserveert, heeft de vrijgekomen plaats. Fitness Voor vrije fitness geldt, dat je een tijd reserveert waarop je binnen komt. Per 15 minuten kunnen er 6 mensen starten. Dit doen we om de instroom te verspreiden. Reserveren voor de fitness is niet verplicht. Milon cirkel Ook op de Milon cirkel reserveer je de tijd dat je binnen komt. Per 10 minuten kunnen er 4 mensen starten. Dat betekent, dat we maximaal 16 mensen tegelijkertijd hebben op de 2 Milon cirkels (22 toestellen). Vervolgens kun je je Milon training en eventueel Five en de Fascia rollers gebruiken. Wat als ik wil combineren of langer wil trainen? Het reserveren is bedoeld om niet teveel mensen tegelijkertijd binnen te hebben en om na te kunnen gaan wie op welk moment binnen was. Dat betekent, dat je elke activiteit reserveert. Wil je na je groepsles nog fitnessen? Reserveer dan niet alleen je groepsles, maar ook een fitness training op het tijdstip dat je daarmee start. Dat geldt ook, als je bv. na je Milon training nog iets wil doen. Wil je na een uur nog langer fitnessen, reserveer dan nog een tijd erna. Wat kan ik nog meer met de app? De app is voor ons ook een communicatiemiddel. We kunnen berichten sturen over bv. het uitvallen van een les of een calamiteit. Ook krijg je automatisch een bericht als je op de wachtlijst staat voor een groepsles en er is een plaats vrijgekomen. Dit kan via e-mail en via een push bericht. Maar je kunt ook bv. je abonnement betalen als je niet via automatische incasso betaalt, of een bartegoed ophogen, waarmee je drankjes kunt afrekenen in het sportcentrum. Zie je dat je gegevens niet kloppen, dan kun je die wijzigen een een verzoek tot wijziging indienen (bv. adreswijziging). En je kunt (bij Apple) je foto instellen, zodat we kunnen controleren of jij het ook bent als je komt inchecken. Voor Android kan dit alleen nog via de Leden Login op de website. |